Wednesday, August 26, 2009

Myhubby


SUAMI KU TERCINTA








Buat suami tercinta, Mohd Irman Arshad terima kasih kerana mencintai ku dengan segala kelemahan yang ada pada ku....kaulah teman setia dan semuga kasih sayang kita berdua kekal abadi ke akhir hayat. You are surely the best friend, husband and father. that one can have and I thank ALLAH for that.

Puji keatas ilahi atas segala nikmat yang diberi ,sucikanlah dirimu daripada belenggu hawa dan nafsu










Puisi yang mudah lagi indah

Aku suka membaca tulisan yang indah
Aku suka membaca tulisan yang manis-manis!
Aku suka membaca tulisan yang mudalagi menyenangkan hati
Aku suka madah yang indah!
Aku suka puisi yang mudah difahami lagi manis dihati!
Aku suka yang indah lagi mudah!
Kerana yang mudah dan indah itu...
Amat senang difahami
dan dapat menarik fikiran
dan hati kearah keindahan dan keluhuran!


My Heart is like an open book
Depends on you how you read me.
Don't judge me by my cover....
Look in and discover...i will be
True friend forever...






PUISI CINTA UNTUK SUAMIKU


Senyummu adalah bahagiaku
Ceriamu adalah dambaku
Gelisahmu adalah kebimbanganku
Air matamu adalah kesedihanku
Kau pelipur lara dukaku
Kau pengiring suka citaku
Bersama kita dalam hari-hari keberkahan
Ikatan ini berawal dari hati atas nama cinta
Jalinan ini bermula dari rasa atas nama sayang
Pertautan ini berasal dari angan atas nama rindu
Sungguh ini adalah cinta, sayang, dan rindu..
Cinta, sayang, dan rindu atas nama pengabdian kepada Rabbul Izzati
Malam ini bintang bersinar cinta, bulan tersenyum sayang, angin mendesir rindu
Wahai bintang, bulan dan angin
Sampaikanlah salam cinta, sayang, dan rinduku kepadanya
“Sungguh Aku Sangat mencintaimu karena Allah”




CINTA

Cinta datang membawa kebahagiaan..
Cinta hadir membawa suka…
Cinta datang sebagai anugerah…
Manusia tidak bisa hidup tanpa cinta…
Manusia akan hampa hidup tanpa cinta..
Manusia hidup karena ada cinta….
cinta…Didekat engkau aku tenang…
cinta…Didekat engkau aku begitu tentram…
cinta..Didekat engkau aku nyaman..
Selamanya harus bersama untuk cinta…
Selamanya harus bersama dalam suka dan duka…
Selamanya harus bersama menjalani hidup ini dengan penuh cinta dan kesetiaan…
Manusia akan mati tetapi cinta tidak akan pernah mati…
Ia akan selalu hidup dihati kita…
cintailah pasanganmu sebaik baiknya engkau mencintai dirimu…
berikanlah cinta yang terbaikmu selama dia hidup..
cintailah ia tulus dari hati yang paling..
jangan sampai penyesalan itu datang saat dia sudah tidak ada didunia ini..






KERINDUANKU

Duhai angin malam…
Dengarkanlah hatiku yang selalu rindu padanya….
Duhai angin Malam…..
Seandainya engkau tau betapa dalamnya rindu ini padanya....
Duhai angin malam…
Bagaimana aku bisa menahan rasa rindu ini……
Duhai angin malam……
Sampaikanlah Rindu ini kepadanya…
Bahwa aku selalu rindu pada dirinya…



















1 comment:

  1. kHaS BuAt HuBbY kU yAnG kUcInTaI....
    sEmOgA PeRkAhWiNaN kItA bErKeKaLaN...hInGgA kEaKhIr HaYaT.....aMiN.....

    ReplyDelete